reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Világi

Peter Világi

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Senior analytik spoločnosti Fincentrum, a.s. Konateľ správcovskej spoločnosti Qualita správa bytov, s. r. o. Zoznam autorových rubrík:  DôchodkyFinancovanie bývaniaÚčty a balíkySporenieBankové analýzyPoistenie osôbPoistenie autaPoistenie majetkuLízingInvestovanieBlog Financie

reklama

Blog Financie

Nekompetentný finančný poradca: Klient vracia úder

Peter Világi

Nekompetentný finančný poradca: Klient vracia úder

Vyprovokovali ste ma. Neustále diskusie o bezbrannom klientovi a nekompetentnom predajcovi poistenia, ktorému ide len o províziu, ma priviedli k tomu, aby som na chvíľu odbočil od písania o samotných produktoch. Rozhodol som sa ukázať klientom, že vôbec nie sú bezbranní. Škody, ktoré predajca nesprávnym poradenstvom spôsobí, im totiž musí nahradiť. Dokonca je zo zákona na tento účel povinne poistený. Je tu však jeden háčik. Ak chcete, aby poradca za svoje pochybenie niesol zodpovednosť, musíte mu ho najprv dokázať. Ale ani to nie je až také ťažké, ako sa na prvý pohľad zdá. Stačí len venovať trochu viac pozornosti tomu, čo podpisujete.

  • 8. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 800x
  • 41
Editorial: Sú to podvodníci! Naozaj?

Peter Világi

Editorial: Sú to podvodníci! Naozaj?

Prievan mi rozbil okno a poisťovňa nezaplatila ani korunu, napriek tomu, že mám riadne poistený byt. Do môjho päťročného auta nabúral nepozorný vodič. Oprava stála 30-tisíc korún, jeho poisťovňa mi však preplatila len 22-tisíc. Rozhodol som sa svoju 30-ročnú hypotéku splatiť po piatich rokoch. Zrátal som si, že som banke zaplatil takmer 680-tisíc. Napriek tomu mi môj poradca oznámil, že z dvojmiliónového úveru stále dlžím vyše 1,8 milióna a nie 1,32 milióna, ako som si myslel...

  • 2. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 590x
  • 14
Blog Financie = finančné infocentrum slovenského webu

Peter Világi

Blog Financie = finančné infocentrum slovenského webu

Skúsenosti a informácie o peniazoch a rozumnom narábaní s nimi sú cenným poznatkom pre každého z nás, bez ohľadu na úroveň znalostí, na ktorej sa nachádzame. Projekt financie.blog.sme.sk chce byť blogom, kde na jednom mieste nájdete cenné rady, produktové porovnania, ale aj názory a komentáre aktuálneho diania a tém zo sveta slovenských bánk a poisťovní. Ak sa chcete dozvedieť, akou cestou to chceme dosiahnuť, čítajte ďalej.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 221x
  • 5
Kódex financie.blog.sme.sk

Peter Világi

Kódex financie.blog.sme.sk

Našim hlavným cieľom je, aby blog Financie prinášal hodnotné informácie z oblasti osobných financií, a rôznorodé pohľady na finančné témy, či už zo strany finančných inštitúcií (banky, poisťovne), editora, ako aj návštevníkov a čitateľov blogu. Aby sme zabránili zneužitiu tohto priestoru na „promo aktivity jednotlivých inštitúcií, rozhodli sme sa vytvoriť nasledovný kódex, ktorý musia dodržiavať všetky subjekty, ktoré sa ho zúčastňujú, vrátane diskusných príspevkov.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 1
Mgr. Peter Világi - editor blogu financie.blog.sme.sk

Peter Világi

Mgr. Peter Világi - editor blogu financie.blog.sme.sk

Začínal v roku 1999 ako ekonomický redaktor Tlačovej agentúry Slovenskej republiky. Dva roky pripravoval prílohu Financie v denníku Pravda. Od roku 2003 pôsobil v Hospodárskych novinách, kde viedol oddelenie právneho a finančného servisu. Má dlhodobé skúsenosti so sledovaním a analyzovaním bankových a poistných produktov, lízingu, kolektívneho investovania a finančného poradenstva na Slovensku. Od septembra 2006 pracuje ako produktový manažér spoločnosti Medical Financial Consulting, s. r. o., kde zodpovedá za školenie poradcov a analýzy produktov finančného a poisťovacieho trhu. Vyštudoval Katedru žurnalistiky Filozofickej fakulty UK v Bratislave a masmediálnu komunikáciu na Perth Institute of Business and Technology.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 596x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu